مجانين الحب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مجانين الحب

تيم مجانين الحب وبكل الحب

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت ..ممنوع دخول المتهورين واصحاب القلوب الضيقه..

كاتب الموضوعرسالة
SOMA ADEL
ملاك الرابط
SOMA ADEL

انثى عدد الرسائل : 194
العمل/الترفيه : طالبــــــــــه
المزاج : حــــــــــاله حب

نكت ..ممنوع دخول المتهورين واصحاب القلوب الضيقه.. Empty
مُساهمةموضوع: نكت ..ممنوع دخول المتهورين واصحاب القلوب الضيقه..   نكت ..ممنوع دخول المتهورين واصحاب القلوب الضيقه.. Icon_minitimeالخميس نوفمبر 20, 2008 2:18 pm

مرة 3 أطفال راحوا محل لعب واحد بيقول للراجل: عمو عمو عايز بلونة. الراجل جاب السلم وطلع جاب له بلونة ونزل فسأل التاني: وانت عايز ايه؟ .قال له بلونة .. قال له ماقلتش ليه وانا فوق!! المهم طلع جابهاله وهو فوق سأل الولد التالت: وانت كمان عايز بلونة؟؟؟ قال له لأ... فنزل الراجل وقال له : امال عايز ايه؟. قاله عايز بلونتين

واحد بخيل دخل على ولاده وقعد يزعق بصوت عالى علشان مشغلين المروحه على 3 وهما 2 بس

مرة في 3 بخلاء راحو لي تبرع لجمعية خيرية فالاول قال انا حطلع مبلغ و ارميه علي الحيطة و اللي يلزء حتبرع بيه اللي يوقع اخدو انا و التاني قال انا المبلغ اللي احدفو في السما و يلزق حتبرع بيه اللي ينزل حخدو انا و التالت قال انا حرسم خرم و ارمي الفلوس اللي يوقع جوة حتبرع بيه

واحد مسطول راجع البيت كل مايحاول يفتح الباب يترنح ، ويترنح ابنه بص له من الشباك وقال له بابا أحدف لك المفتاح أبوه قاله المفتاح معايا ياواد احدف خرم الباب

مره اتنين مساطيل مشين فلقوا واحد مرمى على الارض فالمسطول الاول بيقول للمسطول التانى مش ده طارق قال له اه قاله مش ده بيته قاله اه قاله طب بينا نطلعه قاله ماشى فالاول بيقول للتانى مش دى شقته قاله اه قاله مش دى أوضته قاله اه قاله طيب ارمى وبعدين نزلوا تانى فلقوه برده مرمى فالاول قال للتانى مش ده طارق قاله اه قاله مش احنا طلعنا قاله اه قاله طب بينا نطلعه قال له بينا فسالوا البواب مش ده طارق قال لهم اه فخدوه معاهم البواب فقالوا مش دى شقته قالهم اه مش دى أوضته قال لهم لا دى البالكونه .

فى غبى كان يجرى ساله صاحبه بتجرى ليه قاله تعبت من المشي

مرة واحد احول حس بالبرد وهو نايم فقام غطي اخوه

واحد عصبي وجعه سنه راح لعند الدكتور قلة اخلع كل سناني وخليه ده زي الكلب لحاله

فيه واحد شاف غبي يلعب بقنبلة يدوية فقال له أنتبه لا تنفجر في ايديك فقال الغبي ....عادي عندي غيرها

مرة واحد بيحب يمشى بس يمشى مبيحبوش

في واحد كسب في برنامج ثلاثة مليون $ ، خافت مراته تقله ليروح فيها وتصيبه سكته... راحت لدكتور فقالها هاتيه. جابته فسأله الدكتور افرض مثلا افرض يعني انك كسبت ثلاثة مليون قاله هديك نصهم جت لدكتور سكته قلبيه.

محشش وقع علي السلم جالو واحد قلو جات سليمة رد عليه خليها تيجي بكرة

مره واحد مشغول اتجوز واحده مشغوله جابو واحد مش فاضيلهم

واحد رفيع عمل رجيم اختفى

فى واحد دخل المطعم وطلب واحد مشروب و واحد شاورمه و واحد يدفع الحساب

واحد سالوه عن الزواج المبكر قالهم يعني الساعه كام

واحد تزوج صينية..حطها في الفرن !!

مره واحد بخيل حلم ان فلوسه تنسرق بطل ينام

مره صعيدي وقع بالبحر ما غرقش ليش؟؟؟ لانه لوح

في واحد بيسموه منشف ريق البنات ليهه؟؟؟؟ من كتر ما بيتفوا علي وشههه

مرة واحد قاعد بيذاكر لابنة فسالة سؤال الولد معرفش يجاوب ابوه قال له لما كان نابليون في سنك كان بيطلع الاول علي الفصل رد الولد و لما كان نابليون في سنك كان امبراطور فرنسا

في سوداني دخل سوق الفحم ضاع

اشترى بخيل ثلاثة برتقالات .. قطع الأولى فوجدها متعفنة فرماها .. وقطع الثانية فوجدها أيضاً متعفنة فرماها ... فأطفأ النور وقطع الثالثة و أكلها

رنا يستر عليا بقي

نكت ..ممنوع دخول المتهورين واصحاب القلوب الضيقه..
صفحة 1 من اصل 1